Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript

Upplev Höjdpunkterna från Det fria Sveriges Sommarfest

Förra helgen samlades vi för Det fria Sveriges sjunde sommarfest, och vilken dag det blev! Självklart hade jag med mig kameran för att dokumentera dagen. Från kampsportseminarium och starke man-tävlingar till de fria svenska mästerskapen i kubb – det var en dag fylld av aktivitet och gemenskap. På scenen bjöds det bland annat på tal och folkmusik.

Jag hade själv otroligt roligt och det var fantastiskt att se så många av er där. Nu är jag glad att kunna dela filmen jag gjorde för Det fria Sverige, som fångar några av de bästa ögonblicken från dagen.

Share

Ni kan se filmen högst upp här i nyhetsbrevet och återuppleva dagen – eller uppleva den för första gången om du missade festen. Jag hoppas att vi ses igen nästa år!

Bästa hälsningar,

Jonas Nilsson

PS: Om du ännu inte har sett min kortfilmsdebut "Uppkopplad" – en framtidsdystopi som utforskar konflikten mellan teknologi och mänsklig gemenskap – så kan du se den här:

PPS: Insamlingen till vår nya seriesatsning "Svensk myt och mystik" är i full gång. Besök vår kampanjsida för att läsa mer och stödja projektet:

https://donorbox.org/svensk-myt-och-mystik

Discussion about this podcast