Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript

Premiären av UPPKOPPLAD - Se Filmen Nu!

En sci-fi-kortfilm av Jonas Nilsson med Dan Eriksson i huvudrollen

Jag är otroligt glad att kunna meddela att premiären av min kortfilm "Uppkopplad" nu har ägt rum, och jag vill tacka alla som deltog i liveeventet! Det var en fantastisk upplevelse att få visa filmen för er, och nu är det dags att dela den med alla er som inte kunde vara med live.

Share

Filmen Uppkopplad utspelar sig i en dystopisk samtid där AI har tagit över. Vi följer Dan Eriksson i hans kamp när teknologi och mänsklighet kolliderar. Ni kan se filmen högst upp här i nyhetsbrevet.

Inspelningen var en intensiv upplevelse, med tre hektiska veckor av förberedelser och en inspelningsdag som krävde allas engagemang. Trots utmaningarna med att synka skådespelarnas scheman och hantera de tekniska aspekterna, är jag oerhört nöjd med slutresultatet.

Om ni uppskattade den här kortfilmen och vill stödja framtida projekt, så kan ni med fördel bli en betalande prenumerant här på Substack.

Ni kan också skicka ett bidrag med Bitcoin till adress:

bc1qv32uwmsr4gd5u3g30rnl8t6dgemc94s2tp72na

Tack för ert stöd och engagemang. Jag ser fram emot att höra era tankar och att fortsätta skapa tillsammans med er!

Allt gott,
Jonas

PS: Ni kan, om ni vill, också swisha en helt förbehållslös gåva till mig på 0766299253.

Discussion about this podcast