Jonas Nilsson
Jonas Nilsson Palaestras redaktörspodd
Vad är en kvinna?
Preview
0:00
-11:32

Vad är en kvinna?

Vi synar den mycket sevärda dokumentären "What is a woman?" av Matt Walsh från Daily Wire, och bygger vidare på frågeställningen med några av våra främsta filosofer.

Befinner mig just nu i Krugerparken och arbetar med att skydda djurbeståndet från tjuvskyttar, och framförallt då noshörningarna. Bara 15 minuter efter att jag avslutade den här inspelningen såg det tomma fältet jag satt på ut såhär:

Buffeln stolt medlem av The Big Five

Helt magiskt. Skulle ni vilja komma och hälsa på mig i Sydafrika så håller jag just nu…

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to Jonas Nilsson to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Jonas Nilsson
Jonas Nilsson Palaestras redaktörspodd
Palaestra medias redaktörspodd med Jonas Nilsson. Politik, journalistik och analyser av vår samtid.