Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript

Rösta på Nästa Filmprojekt för Dagens Svegot!

Hej!

Jag har precis spelat in en reklamfilm till Dagens Svegot med Jalle, Magnus och Dan. I den här reklamfilmen figurerade Magnus, och nu vill jag gärna få er hjälp med att bestämma vilken story vi ska fokusera på härnäst: Jalles eller Dans.

I gårdagens avsnitt av Dagens Svegot, där jag gästade, hade vi premiärvisning av Magnus reklamfilm. Ni kan se den här ovan tillsammans med lite eftersnack. Den kommande filmen kommer att ha mer av en kortfilmskaraktär. Vi har två utkast på gång:

  1. En heist-film med Jalle som huvudrollsinnehavare

  2. En sci-fi-film med Dan som huvudrollsinnehavare

Rösta på vilken ni vill se härnäst! Just nu leder Jalle med 130 röster. Röstningen sker via Swish och räknas i kronor, märk med "Dan" eller "Jalle" - just nu leder Jalles heistfilm med 180 kr.

Bästa hälsningar

Jonas

PS: Jag tar även helt opolitiska uppdrag! Jag gör reklamfilmer till företag, eventfilmer för både privata kalas eller företagsengagemang, och även bröllopsfilmer om någon ska gifta sig. Hör av er för upplägg till nilsson.jonas@protonmail.com

0 Comments