Jonas Nilsson
Jonas Nilsson Palaestras redaktörspodd
Min Presentation av "Orania" på årets bokmässa
0:00
-16:18

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Jonas Nilsson

Min Presentation av "Orania" på årets bokmässa

Som du kanske vet, hade jag nyligen äran att presentera min bok, "Orania: Att Bygga en Nation", på årets bokmässa, och nu kan ni som inte var där lyssna på framförandet i efterhand.

Share

📚 Om Presentationen Under presentationen fick jag chansen att djupdyka in i bokens innehåll, diskutera varför vi bör lära av Orania och dela med mig av mina tankar och insikter om Oranias unika samhälle.

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to Jonas Nilsson to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Jonas Nilsson
Jonas Nilsson Palaestras redaktörspodd
Palaestra medias redaktörspodd med Jonas Nilsson. Politik, journalistik och analyser av vår samtid.